söndag, mars 15, 2009

fyra dagars tystnad ...



Jo så är det, jag har varit på semester i Österrike och hade tänkt att jag skulle skriva något hela veckan. Men i mitten på veckan tog hjärnan och skrivlusten semester så det blev inget skrivet. Istället hängav jag mig åt skidåkning, brädåkning, mängder med snö ( har kommit närmare en 1m under veckan) god mat och dryck, samt många skratt med vänner från värnamo trakten. Det har alltså varit väldigt vilsamma dagar. Men nu tar jag ett nytt tag och nya funderingar. Hoppas du som läser ska återvända till min sida och mina funderingar.

2 kommentarer:

Tänk själv/ Läsa i livet sa...

Vi har varit här var dag och undrat, det är dig väl unt - och inga benbrott?

Christer Jonsson sa...

Tack för att ni tittat in. Nej vi har klarat oss väl, även om snön fällt mig och andra många gånger...